Logo

Avanceret søgning
  Bue og pil - Traditionel Bueskydning og Jagt med Bue - Hej gæst | [ Registrering | Log ind ]  
Sektioner

Tradbow.com
Cut and Wrap

Mountain Man Grill

PAM® for Carbon Steel

The Good Hunter

Short Arrows for Sharpening

Afstemning

Hvor mange pund er din langbue/recurve typisk på?

[ Resultater | Afstemninger ]

Stemmer: 1092
Kommentarer: 0

Hvem er online
Der er 0 registrerede brugere online.

Du er ukendt bruger. Du kan registrere dig som bruger ved at klikke her

Artikler

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
Vis forrige Emne Udskriftvenlig version Login, for at vise private beskeder Vis næste Emne
Forfatter Besked
Guldbech.inc
Emne:: Start med buejagt  IndlægSkrevet: den 07. Feb 2010 - 19:55

Indmeld: Søndag 07 Februar 2010

Hey herinde jeg vil igang med at gå på bue jagt jeg har jagttegn og har tidligere gået på riffeljagt men stoppede med det for flere år siden. Jeg bor i fredericia og har taget kontakt til den lokale bue forening. Men da de ikke har compound buer til udlåning så jeg skal jo nok ha mig en bue på et tidspunkt. men kan jeg godt starte med at skyde med de almindelige buer eller skal jeg starte med en compound bue. Er der ellers andre ting eller artikler i mener jeg skal sætte mig ind i inden jeg begynder på det her.

Med venlig hilsen

Bo

Vis brugerens profil Send privat besked  
Besvar, med citat Tilbage til toppen
MichaelGP
Emne:: Start med buejagt  IndlægSkrevet: den 17. Feb 2010 - 12:54

Indmeld: Onsdag 05 Juli 2006
Geografisk sted: Sandby
Hejsa Bo,

Du kan sagtens starte med at skyde traditionelt og saa skifte til compound senere, hvis det er det du oensker. Der er naturligvis en stor forskel paa maengden af traening paakraevet for at kunne bestaa buejagtproeven!

Med compoundbuen boer man kunne traene sig op til jagttegn paa ganske kort tid, saa det handler i virkeligheden om, hvor ivrig du er for at komme paa jagt med en bue:-)

Se mere hos foreningen af danske buejaegere fadb.dk eller hos de mange bueforhandlere (ex baldurs archery). Google buejagt, saa kommer du langt.

Traek og slip!

/Michael

Vis brugerens profil Send privat besked  
Besvar, med citat Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:     
Gå til:  
Alle tider er GMT + 1 Time
Skriv nyt emne   Besvar indlægget
Vis forrige Emne Udskriftvenlig version Login, for at vise private beskeder Vis næste Emne
PNphpBB2 © 2003-2004 

Page created in 0.93785691261292 seconds.