Logo

Avanceret søgning
  Bue og pil - Traditionel Bueskydning og Jagt med Bue - Hej gæst | [ Registrering | Log ind ]  
Sektioner

Tradbow.com
Mountain Man Grill

PAM® for Carbon Steel

The Good Hunter

Short Arrows for Sharpening

Oct/Nov 10

Afstemning

Hvor mange pund er din langbue/recurve typisk på?

[ Resultater | Afstemninger ]

Stemmer: 1084
Kommentarer: 0

Hvem er online
Der er 0 registrerede brugere online.

Du er ukendt bruger. Du kan registrere dig som bruger ved at klikke her

Artikler

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
Vis forrige Emne Udskriftvenlig version Login, for at vise private beskeder Vis næste Emne
Forfatter Besked
KennethP
Emne:: Repair-a-long af for bredt skårne nocks  IndlægSkrevet: den 25. Jul 2010 - 23:58

Indmeld: Søndag 09 August 2009
Geografisk sted: Hundested
Hej alle,

Jeg havde en rigtig god dag i Frederiksværk Bueskytte klub, men havde lidt problemer med bredden på mine nocks på pilene - de var simpelthen for brede og dybe, og strengene på mine buer var dermed også for brede for standard plastic nocks til at passe Smile ...

Lidt irriterende, når man nu gerne ville prøve andres pile og buer. Jeg er derfor ved at prøve at reparere dem uden at skære de eksisterende nocks over, og har lavet en Repair-a-long her:

http://www.bergquistpoulsen.dk/buebygning/repairing-arrow-nocks-that-are-made-to-wide/

(Den er på engelsk, så vores kollegaer i udlandet kan læse den også. Hvis du har idéer eller kommentarer så er du meget velkommen til at give dem også, så kan jeg inkludere dem Smile)

Mange hilsener
Kenneth

Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger  
Besvar, med citat Tilbage til toppen
KennethP
Emne::   IndlægSkrevet: den 27. Jul 2010 - 23:29

Indmeld: Søndag 09 August 2009
Geografisk sted: Hundested
Så fik jeg færdiggjort anden og sidste del af denne lille Repair-a-long. Det virkede faktisk, så nu kan de andre skytter i FRV også prøve både pile og buer Smile ...

Mange hilsener
Kenneth

Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger  
Besvar, med citat Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:     
Gå til:  
Alle tider er GMT + 1 Time
Skriv nyt emne   Besvar indlægget
Vis forrige Emne Udskriftvenlig version Login, for at vise private beskeder Vis næste Emne
PNphpBB2 © 2003-2004 

Page created in 1.1735210418701 seconds.